Brugermanualer
Cobana Lounge Chair & Pouf
Canvas Lounge Chair & Pouf
Cura Lounge Chair & Pouf
Luna Lounge Chair & Pouf
Medley Lounge Chair & Pouf
Cobana Beanbag
Cobana Lounge Sofa - Vedligeholdelse
Cobana Hammock
Patio-borde
Patio Storage Table
Patio Accessory Stand
Nordic Bar Stool - Oak/Terra
Nordic Bar Stool - Oak/Luna
Nordic Bar Stool - Beech/Terra
Nordic Bar Stool - Beech/Luna
Nordic Bench - Beech
Nordic Bench - Oak
Dog Bed
Du accepterer hermed vores handelsbetingelser
Generelle oplysninger
SACKit ApS
Lyngvej 1
9000 Aalborg
Danmark
CVR: 34 22 39 71
Telefon: +45 39 39 29 39
Mail: info@sackit.dk
Hjemmeside: sackit.dk
For erhvervskunder - klik her
Betaling
SACKit ApS modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, Mastercard Debet, Maestro, Mobilepay, ViaBill og PayPal.
Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes fra vores lager eller fakturaen udstedes.
Ved betaling med betalingskort (f.eks. Visa eller MasterCard) vil ordrebeløbet blive reserveret indtil betalingen trækkes fra kortet.
Den maksimale varighed af en reservation afhænger af korttypen, som du kan få oplyst af kortudsteder, f.eks. din bank.
Hvis du oplever, at en reservation ikke er blevet ophævet, bedes du kontakte din kortudsteder, da det kun er din kortudsteder, der kan ophæve reservationen.
Bemærk! Ved betaling med PayPal trækkes pengene senest efter 3 dage, da de ikke kan reserveres i længere tid. Vi bestræber os altid på at sende ordrer hurtigst muligt, men ved fx. ferie og helligdage kan der være forlænget leveringstid.
Dog leveres produkterne ikke før, betalingen er godkendt af kortudsteder. Alle beløb er i DKK Danske kroner og inkl. moms.
SACKit ApS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
Levering
Der er gratis fragt på ordrer over 699,- på www.sackit.dk til alle adresser i Danmark. Forventet leveringstid på varer købt på sackit.dk er 1-4 hverdage, efter du har modtaget ordrebekræftelsen, medmindre andet er oplyst. Skulle der opstå forsinkelse eller fejl på leveringen, vil du straks blive informeret herom pr. e-mail eller telefon.
Dele af vores produktsortiment tilbydes ikke til levering til ikke brofaste øer.
Hvis der er bestilt hjemmelevering og du ikke er hjemme på leveringstidspunktet vil din pakke blive omdirigeret til en pakkeshop. Har du bestilt store møbler såsom sækkestole, sofaer, spiseborde mv. som ikke kan være i en pakkeshop, vil du blive kontaktet af os, for at aftale ny levering.
Ved modtagelse
Tjek altid pakkens tilstand ved levering. Har den fået synlige skader eller stød, skal du som forbruger skrive under på pakken med notat om ”modtaget med forbehold”. Det betyder, at du har mulighed for at modtage pakken og tjekke den for eventuelle skader. Ved voldsomme skader har du mulighed for at nægte modtagelse.
Disse forholdsregler sikrer både dig som forbruger, og os som forhandler, mod uhensigtsmæssig behandling af varen under fragt.
Fortrydelsesret
SACKit tilbyder 30 dages fortrydelsesret på alle varer.
Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.
Du skal inden 30 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at sende en mail til info@sackit.dk og samtidig benytte returformularen (download, ret til og upload i PDF eller print og vedlæg returpakken). I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Vi vil herefter besvare din henvendelse med videre forløb af returneringen, samt returadresse. Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette. I tilfælde af dette vil fragtudgifter og eventuelle afgifter og gebyrer opkrævet af fragtfirmaet blive fratrukket i det tilbageførte købsbeløb.
Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.
Bemærk at DAO ikke leverer til erhverv, derfor anbefaler vi ikke at bruge disse til returforsendelser
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.
Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, tilbagebetales købesummen til dig. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Vi refunderer beløbet senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget besked om din beslutning om at fortryde aftalen, såfremt vi har modtaget varen retur eller dokumentation for returnering.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet.
Når du har kontaktet os enten via mail, modtager du besked om returadresse.
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
Reklamationsret
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Du kan oprette din reklamation ved at kontakte os på support@sackit.dk.
Er reklamationen berettiget, sender vi en returlabel, som du skal printe og sætte på pakken. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Varen sendes til: SACKit ApS Lyngvej 1 9000 Aalborg
Når du returnerer varen, bedes du udfylde reklamationsformularen, så detaljeret som muligt. Denne printes og vedlægges i returpakken.
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
Udvidet garanti på møbler
SACKit tilbyder en udvidet standardgaranti på 5 år for alle møbelprodukter mod materiale- og produktionsfejl.
Ved køb af lounge stole/sækkestole eller hængekøje dækker garantien ikke pyntesyninger. Yderligere dækker garantien ikke komprimering af sækkestolenes fyld over tid, da vi her anbefaler genopfyldning med ekstra EPS kugler.
Accessories, elektronik og belysningsprodukter har standard 2 års garanti/reklamationsret.
For alle produkter gælder det, at garantien ikke dækker:
- Almen slitage eller beskadigelse af polstring.
- Ved forkert brug og anvendelse
- Manglende eller forkert vedligeholdelse eller forkert opbevaring, som strider mod SACKits anbefalinger og vedligeholdelsesguides
- Tredjepartsmaterialer anvendt på varen eller ændring af varen
- Mere intensiv eller unormal brug af varen end hvad der med rimelighed kan forventes for normal privat brug
BEMÆRK
Produktfejl og defekter løses med reparation, ombytning af enkeltdele eller en refusion af købsprisen. SACKit vurderer og afgør, hvilken løsning der vælges. En købskvittering er obligatorisk for at gøre krav på garantien.
Forbehold for prisfejl, udsolgte varer m.v.
SACKit.dk tager forbehold for prisændringer, tastefejl og udsolgte varer.
Misbrug af rabatter
Vi forbeholder os retten til at annullere ordrer hvor der bevidst misbruges gavekortstilbud, email signups og lignende.
Tilbuddet med en rabatkode for e-mail signup gælder én gang for hver person.
Ved misbrug forbeholder SACKit sig retten til at annullere ordren.
Herudover tages der forbehold for pris- og tekstfejl samt udsolgte varer.
Der kan bruges én rabatkode/gavekort pr. ordre.
Se vores aktuelle rabatkoder her.
Konkurrencebetingelser
Se vores aktuelle konkurrencebetingelser her.
Persondatapolitik
For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger: Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse.
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos SACKit ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Den dataansvarlige på sackit.dk er SACKit ApS.
Dine oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjemand.
Du kan læse mere om vores persondatapolitik her
Som registreret hos SACKit ApS, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: info@sackit.dk.
PriceRunner Købsgaranti
Få dit køb sikret op til 50.000 kroner, hvis noget skulle gå galt i forbindelse med dit køb. Som medlem på PriceRunner får du altid Købsgaranti hos os. Denne ydelse er gratis og gælder for alle registrerede medlemmer på PriceRunner.
For dig, der ikke er medlem på PriceRunner og har besøgt os via deres tjeneste, så kan du stadig få dit køb sikret gennem Købsgarantien. Det eneste, du behøver at gøre, er inden for 60 minutter at registrere dig på deres hjemmeside. Det koster ingenting og tager kun et øjeblik. Besøg PriceRunner for at få gratis Købsgaranti.
PriceRunner Købsgaranti sikrer dig i tilfælde af skade på varen ved levering, beskadiget vare, hvis en vare mangler ved levering, hvis varen er forkert eller fejlbehæftet eller hvis levering af varen udebliver. Husk på, at bestillingen skal være adresseret til dig personligt.
Erstatning gives kun for anskaffelsesomkostninger, fragtudgifter og den direkte økonomiske skade, du som kunde har lidt. Ingen økonomisk kompensation gives for andre direkte eller indirekte omkostninger, værditab eller udeblevne indtægter.
Besøg PriceRunner for at se de endelige vilkår samt en liste med kategorier, der er undtaget garantien.
Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@sackit.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform. Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mail adresse: info@sackit.dk
// Handelsbetingelserne er senest opdateret den 18. marts 2024 //
Er du det rigtige sted?
Vælg butik
PLEASE NOTE
We send your package from Denmark, so there will be charged customs fee when you receive your package