-20% på ALT i shoppen – Black Friday tilbud kun i dag! Rabatten fratrækkes automatisk i kurven

Handelsbetingelser på sackit.dk

 

Levering

Der er GRATIS fragt på alle ordrer på www.sackit.dk til alle adresser i Danmark. Forventet leveringstid på varer købt på sackit.dk er 1-2 hverdage, efter du har modtaget ordrebekræftelsen. Skulle der opstå forsinkelse eller fejl på leveringen, vil du straks blive informeret herom pr. e-mail eller telefon.

Leveringen vil finde sted i tidsrummet 8-17 med GLS. Er du ikke hjemme på leveringstidspunktet tages varen med retur, og GLS vil ligge besked herom i din postkasse. Herefter bedes du selv kontakte fragtfirmaet for at aftale et nyt leveringstidspunkt.

Hvis du anfører i din ordre, at varen må stilles, overgår ansvaret for varen til dig i det øjeblik, transportøren har stillet varen på leveringsadressen.

Ved modtagelse
Tjek altid pakkens tilstand ved levering. Har den fået synlige skader eller stød, har du som forbruger nemlig mulighed for at skrive under på modtagelsen med forbehold. Det betyder, at du her har mulighed for, at modtage pakken og tjekke den for eventuelle skader. Ved voldsomme skader har du mulighed for at nægte modtagelse.
Disse forholdsregler sikrer både dig som forbruger, og os som forhandler, mod uhensigtsmæssig behandling af varen under fragt.

Betaling

SACKit ApS modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, American Express, Mastercard, Mastercard Debet, Maestro, Mobilepay, ViaBill og Klarna.
Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes fra vores lager eller fakturaen udstedes.

Dog leveres produkterne ikke før, betalingen er godkendt af kortudsteder.
Alle beløb er i DKK Danske kroner og inkl. Moms.

SACKit ApS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet.
SACKit ApS vil dække returneringsomkostninger ved reklamation i et rimeligt omfang.
Ved returnering og/eller reklamation rettes henvendelse til: info@sackit.dk. Ved returnering og/eller reklamation skal du huske at sende os dit købsbevis.

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Fortrydelsesret

SACKit tilbyder 30 dages fortrydelsesret på alle varer.
De 30 dage træder i kræft ved leveringstidspunktet. Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal meddeles til os senest 30 dage efter købet. Når du har sendt os din meddelelse om fortrydelsen, skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Meddelelsen skal gives pr. mail på info@sackit.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Ved returnering af varer har vi ifølge den nye forbrugeraftale lov ikke pligt til at tilbagebetale betalingsgebyret fra Nets, som du betaler ved køb.

Ved returnering tilbagebetaler vi pengene uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, der gives besked om, at du har fortrudt købet. Vi kan dog kræve dokumentation for, at varen er afsendt, inden vi udbetaler pengene. Hvis der opstår en formodning om værdiforringelse, kan vi vente med at tilbagebetale beløbet, til at varen er kommet retur og blevet vurderet. 

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@sackit.dk
 

SACKit’s kontaktoplysninger

SACKit ApS
Lyngvej 1
9000 Aalborg
Danmark

CVR: 34 22 39 71
Telefon: +45 69 14 93 00
Mail: info@sackit.dk
Hjemmeside: www.sackit.dk