MOVEit Bluetooth - SACKit FAQ. Find svar på dine spørgmål

MOVEit Bluetooth

Vælg dit spørgsmål fra listen

Er det du søger ikke på listen er du mere end velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Hvad gør jeg når der ikke kommer lyd ud af min MOVEit Bluetooth?
Kommer der ikke lyd ud af din MOVEit skal du gøre følgende:
  1. Tjek venligst, at højttaleren er opladt eller tilsluttet strømkilde
  2. Forsøg at øge lydstyrken på din enhed og MOVEit højttaleren. Hvis du afspiller via line-in, skal du sikre dig, at kablet er korrekt tilsluttet
Har du stadig udfordringer med lyden skal du kontakte vores kundeservice på info@sackit.dk eller på +45 69 14 93 00.
Hvad gør jeg når min MOVEit Bluetooth skratter?
Tjek at alle kabler er korrekt tilsluttet
Oprettelse af Bluetooth forbindelse mislykkes
Kan du ikke oprette forvindelse til din MOVEit skal du gøre følgende:
  1. Tjek venligst, at højttaleren er i ”pairing” tilstand. Højttaleren er i ”pairing” tilstand, når ”Bluetooth” knappen blinker
  2. Hvis højttaleren ikke er i ”pairing” tilstand skal du holde ”Bluetooth” knappen i bund indtil den blinker og forsøge at forbinde igen
  3. Enhederne skal være inden for 5 meters rækkevidde af hinanden, når du forsøger at oprette Bluetooth forbindelse
  4. Forsøg at oprette Bluetooth forbindelse til MOVEit ved hjælp af en anden Bluetooth enhed
Knapperne på MOVEit Bluetooth virker ikke
Hvis du oplever problemer med at betjene højttaleren via knapperne, kan disse nulstilles ved hjælp af ”Reset knappen” bag på højttaleren. Anvend en tandstik eller nål til at nulstille via reset hullet.