WOOFit DAB+ - SACKit FAQ. Find svar på det du søger

WOOFit DAB+

Vælg dit spørgsmål fra listen

Er dit spørgsmål ikke på listen er du mere end velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Hvad gør jeg når der ikke kommer lyd ud af min WOOFit DAB+ højttalere?
Kommer der ikke lyd ud af din WOOFit DAB+ skal du gøre følgende:
  1. Tjek om højttaleren er fuldt opladet
  2. Forsøg at skrue op for lydstyrken på din Bluetooth enhed
  3. Vælg ”WOOFit DAB+” under Bluetooth indstillingerne på din enhed igen
  4. Tjek om alle kabler er tilsluttet korrekt
Har du stadig udfordringer med lyden skal du kontakte vores kundeservice på info@sackit.dk eller på +45 69 14 93 00.
Hvad gør jeg når min WOOFit DAB+ skratter?
Skratter din WOOFit DAB+ skal du gøre følgende:
  1. Du skal sikre dig, at højttaleren og din Bluetooth enhed er inden for 10 meter af hinanden
  2. Tjek om alle kabler er tilsluttet korrekt
Jeg kan ikke oplade/tænde min WOOFit DAB+. Hvad gør jeg?
Kan du ikke tænde eller oplade din WOOFit GO skal du gøre følgende:
  1. Du skal sikre dig, at din adapter og opladerkablet er korrekt forbundet
  2. Tjek venligst om du bruger en korrekt adapter til opladning af højttaleren
Jeg kan ikke oprette Bluetooth forbindelse til min WOOFit DAB+
Kan du ikke oprette Bluetooth forbindelse skal du gøre følgende:
  1. Du skal sikre dig, at WOOFit DAB+ er i korrekt Bluetooth pairing mode. Hvis højttaleren ikke er i korrekt Bluetooth pairing mode, skal du holde ”Power”-knappen i bund og forsøge at forbinde igen
  2. Forsøg at forbind til Bluetooth igen efter slukning af højttaleren
  3. Du skal sikre dig, at højttaleren og din Bluetooth enhed er inden for 10 meter af hinanden
  4. Du skal sikre dig, at der ikke er nogle forhindringer mellem højttaleren og din Bluetooth enhed
  5. Forsøg at forbinde højttaleren til en anden Bluetooth enhed
Jeg kan ikke betjene min WOOFit DAB+ højttaler
Følgende to steps skulle gerne fixe problemet:
  1. Hold ”Power knappen” i bund og forbind højttaleren til en USB oplader for at nulstille den
  2. Forbind højttaleren til en USB oplader, og tænd derefter ved at holde ”Power”-knappen inde. Brug en tandstik eller en nål og tryk på ”reset” på bagsiden af højtaleren. Tænd derefter højtaleren igen
Fejl i station scanning i DAB eller FM af min WOOFit DAB+
Tjek om antennen virker eller nulstil funktionen