WOOFit GO - SACKit FAQ - Find svarene lige her

WOOFit Go

 

Vælg dit spørgsmål/udfording med WOOFit Go fra listen

Er det du søger ikke på listen er du mere end velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Hvad gør jeg når der ikke kommer lyd ud af min WOOFit Go højttalere?
 
Kommer der ikke lyd ud af din WOOFit Go skal du gøre følgende:
  1. Tjek om højttaleren er løbet tør for strøm. Hvis højttaleren er løbet tør, skal du sætte den til opladning i cirka to time
  2. Forsøg at skrue op for lydstyrken på din Bluetooth enhed
  3. Vælg ”WOOFit Go” under Bluetooth indstillingerne på din enhed igen
Har du stadig udfordringer med lyden skal du kontakte vores kundeservice på info@sackit.dk eller på +45 69 14 93 00.
Hvad gør jeg når min WOOFit Go skratter?
 
Du skal sikre dig, at højttaleren og din Bluetooth enhed er inden for 10 meter af hinanden
Jeg kan ikke oplade/tænde min WOOFit Go. Hvad gør jeg?
 
Kan du ikke tænde eller oplade din WOOFit GO skal du gøre følgende:
  1. Du skal sikre dig, at din adapter og opladerkablet er korrekt forbundet
  2. Tjek venligst om du bruger en korrekt adapter til opladning af højttaleren
Jeg kan ikke oprette Bluetooth forbindelse til min WOOFit Go
 
Kan du ikke oprette Bluetooth forbindelse skal du gøre følgende:
  1. Du skal sikre dig, at WOOFit Go højttaleren er i korrekt Bluetooth pairing mode (indikationslyset skal blinke hvidt). Hvis højttaleren ikke er i korrekt Bluetooth pairing mode, skal du holde ”Power knappen” i bund og forsøge at forbinde igen
  2. Forsøg at forbind til Bluetooth igen efter slukning af højttaleren
  3. Du skal sikre dig, at højttaleren og din Bluetooth enhed er inden for 10 meter af hinanden
  4. Du skal sikre dig, at der ikke er nogle forhindringer mellem højttaleren og din Bluetooth enhed
  5. Forsøg at forbinde højttaleren til en anden Bluetooth enhed
Jeg kan ikke betjene min WOOFit Go højttaler
 
Hold ”Power knappen” i bund og forbind højttaleren til en USB oplader for at nulstille den